churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

When I am sweet 19 : )

Okay, tetibe 9 March 2011 nie dah masuk 19 tahun, dah la kena sambut dekaat Jengka, tercinta yang amat sangat. Tidak sambut dengan parents or kawan buat tarikh itu tapi just sambut lepas tarikh uh je. HAA. Okay, pagi 9 March uh aku terasa amat pelik. KENAPE ? sebb budak budak kelas aku sekor pun xwish malah buat buat xtaw. Macam palat. HAA. Last last petang uh dorang ajak g KFC, aku pun join jelah. Dah beli punya beli, tunggu punya tunggu, tetibe muncul kek dari belakang, menjerit jerit sibuk menyanyi HAPPY BUFDAY, HAPPY BUFDAY walaupun dlm KFC uh dipenuhi dengan manusia yang agak jugak ramai. HAA. Walaupun agak terkantoi kek di belakang aku, tapi aku masih mampu memerahkan muka aku tanda TERKESIMA malah tanda HAPPY ! Thanks korang : )

Sponser cake by youlls. Thanks

Acara meniup niup lilin. Malu gilerr, wahh, thanks Az, Ila, Fauzi, Faeez, Reen, Faten, Aina, Raihan dan member member OM1141F.

Aksi aksi sedang menikmati makanan yang disediakan menggunakan duit sendiri. HAA.

Last but not least, gambar secara beramai ramai menggunakan seorang pelajar UiTM yang dikenali untuk mengambil gambar secara beramai ramai. HAA. Sheronokkk.

Pape pun, thanks to semua yang datang dan memeriahkan majlis, menjerit jerit malah menyembur- yembur makanan di ats meja uh k. HAA. Thanks semua sebab sambut bufday aku. Sayangg korang.

Credit to : Ezwan Zamri sebb bagi aku pinjam tenet nak update blog ! HOO

1 comment:

Yana Si Kecik said...

patut la GEMUK!!!!1 mkn kek bnyk cream...
hahahaha

Bulbul Marcello Official Blog!