churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

Suai Kenal FPTP. Yeah !


Yeah, nampaknya ade hari suai kenal FPTP. Apakah itu, apakah. Ohh, hari suai kenal Fakulti kteorg la. Cehh, memg sangat suai kenal sangat la. HAA. So, banyak jugak la aktiviti yang dijalankan. Antaranya ialah mcm kat bawah nie. Habis aku jadi mangsa, kena wat tema pakaian satu Malaysia. Tak tau la pe dorg wat kat aku. HAA

Mereka sedang menyiapkan model 1 Malaysia. Campuran ape pun aku xtaw. Sangat xsenonoh kan. Ala ala model di Sabah dan Sarawak. Tergelak gelak kalo korg tgk live weyh. HAA

Setelah Model 1 Malaysia siap, nielah rupa model siswa dan siswi Uitm Pahang. Korg mampu pakai mcm nie ? lagi lagi depan org ramai. Haha


Saya bersama rakan rakan yang menyiapkan saya. Mereka sangat sporting. Abis dorg kerjakan saya. Papepun thanks sebb akhirnya kita menang dpt no 3. HAA. Bangga nie !

Lepas acara nie, kteorg kena jumpe Personal Assistrant kteorg. Yeh, pape masalah leh contact dorg. So, okaylah kan. Pastu kena mintx tandatangan pensyarah. Carilah sampai dapt. HAA

Last sekali, ade penyampaian hadiah. Team kiteorg dpt numb 3. Wah, xsangka tau. Sheronok sgat. Yeh, hidup OM ! haa



1 comment:

Yana Si Kecik said...

cantik baju baru ko... hahahaha mana ko beli ha????

Bulbul Marcello Official Blog!