churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

saya seorg MAHASISWA akhirnya : )

OMG ! UiTM Jengka, Pahang ? Terkejut kan ? Ahh, mls la nak cerita panjang. Korg tgk jelahh. Yang penting sepanjang MDS, aku memg terlalu penat yang terlampau drastik hinggakan jantung ke gelora ke tanah bla bla bla. *merepek kelas atsan. HAA. Marilah ramai ramai melihat kawasan ketenangan JENGKA yang begitu tenang*tenang nak mampus. HAA. Sini dipanggil kota METROPOLITAN. HAA

Sekitar kawasan dalam kampus. Ohh, itu Masjid Uwais Al-Qarni. Terbakar ! HAA
Dewan Serbaguna a.k.a DSG ( dewans sejuk gileerr ). HAA
Padang yang begitu besar. Bolehh memuatkan lembu lembu yang terdiri daripada pelbagai bangsa*merujuk kepada org. HAA
Posing kemalu maluan dgn rakan baru. HAA
Sekitar Uitm Pahang area. Wow ! Mari mari dtg sini. HAA
Malam final MDS ! Aku suke, sebb melompat, menjerit sambut tahun baru dlm kegelapan. Gila kau xseronok. HAA, akhirnya aku dpt pulang menaiki bas METROBUS, terus ke Kuala Lumpur. Shukee sgt ! HAA
Sekitar kawasan dlm bilik, dewan makan, masjid dan bakal perpustakaan yang bakal siap !
Kad Matrix sementara. Bila la nak dpt yang baru nye. Oklah, smpai di sini sahaja, tidak sempat nak cerita panjang lebar, sebb sgt busy di sni. sangat sangat ! GRR. Papepun, nati aku sambung lagi okay. Banyak lagi cerita tau. HAA. bye blogger reader !

No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!