churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

ABUL tu pun kau tak tahu ke ?

ABUL tu pun kau tak tahu ke ? Macam sinis je tagline aku kali nie. Oh, aku makhluk tuhan yang paling malang bukan seksy. Sepanjang 18 tahun di muka bumi yang nyata nie, nak basuh ayam pun aku xtau. Alangkah perasaan geli memegang ayam uh. Yang pasti apabila makan menjadi keutamaanku. HAA. Bukan perempuan sahaja yang harus dan mampu buat kerja sedemikian tetapi lelaki juga seperti aku harus melakukannya. Apabila berumah tangga, takkan nak harapkan bini je. Mampus kena baling dengan pinggan gara gara goyang kaki. Actually, just nak cerita yang aku ari nie learn a something yang baru bagi aku la, sedangkan benda nie kena tau sejak azali walaupun aku lelaki. Nak tau ape? Oh, pasal basuh ayam je. Pada mulanya, aku geli geliman nak pegang ayam yang belum goreng nie. nak kena basuh, buang lemak, buang kulit, buang bulu dan mcam macm. Nasib bek tauke AYAM terhebat iaitu Adli Vavavoom berjaya mengajar aku. Jijik jugak kan. AYAM oh ayam, kenape rupa bdn kau sedemikian. Bila goreng lazat je kan. Thanks Adli Vavavoom ajar aku dr jam 12.30 pagi sehingga la 2.30 pagi semata mata nak basuh ayam 10 ekor untuk kenduri pada esok harinya.

Gaya ULTRAMAN Bulbul Marcello membasuh ayam. Akibat tidak dpt menahan bau yang semerbak, sekeping MASK telah dibekalkan untuk keselamatan. Tuan guru, amat selesa dengan keadaan sedemikian. YEH !

No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!