churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

RAYA datang LAGI !

( my cute younger sister )

Berbekalkan sut berwarna BIRU bagaikan ombak lauk yang kian bergelora. HAA. hiperbola sudah aku nie. Yeh, kawan kawan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN ". Cepatnya Ramadhan berlalu, sedar sedar dah raya kan. Raya oh raya. Untunglah raya, dapat baju baru. Semua baru lah katekan, dari dalam mahupun luar. HAA

AL-KISAH RAYA PERTAMA ;

Macam biasa, mintak maap dengan mak ayah semua. Mintak duet raya. HAA. Tahun nie, special sket, aku bg duet raya kat adik - adik. Betapa bangganya aku kan kan. HAA, xbanyak mana pun, cume sehelai kaler merah yang ade gmbar datuk pakai tengkolok tu je. HAA. Bukan selalu pun aku bagi. HAA. Riak sudah bagi tau kat viewer-viewer blog aku neh. HAA. Lepas sudah semua tu, kteorg pulang ke kampung la. Jumpe sedara mara, fuhh agak kecoh, agak gamat suasana. Tau la aku ney artis ( statement yang syial je ), HAA ! Mcm biasa, rutin hari raya, mengutip Duet Raya. Thanks nenek, makcik, pakcik menghulurkan duet duet anda kepada kami. HAA

Gaya budak eighteen, dapt duet raya. Rasa nak telan kan sampul tu. HAA
Full view and half view Bulbul Marcello
Suasana semasa di hari raya. Agak gamat jugalah. Ehh, ade chinese datng beraya. Selamat hari raya juga. Bak kata pak najib " 1 Malaysia Menjana Transformasi " HAA

Adegan Snapping Keluarga ;
Gambar atas ;
Bersama Ayie dan Dayah

Gambar bawah ;
Bersama Dayah lagi, Along dan Mak.

Macam biasa, lepas abis raya, kteorg pun balik la rumah. Al-maklumlah, kampung dekat sgt dengan rumah. HAA. Semoga tahun dpn menjanjikan Raya yang lagi best dari tahun neh. Hee

AL - KISAH RAYA KEDUA ;

Berjalan ke rumah sedara mara di Hulu Langat dan Dusun Tua

AL - KISAH RAYA KETIGA ;

Meneruskan perjalanan ke rumah sedara juga. Cari sedara ramaiRAMAI. HAA

raya seterusnya, pandai pandai la nak g mana. Yang penting, ade aku kisah. HAA

Thanks kepada Amira, Mun, Adli, Marl, Myra Razali, Atikah, Kak Ina, Amalina, Qila, Aizat, Khairina , Rahmat, Tyrah, Wany Hanim, Farah, Adah, Mea, Firdaus, Kak Nelly, Ifa, Kak Azlina, Chuck, Aslinah, Cikgu Mahiran , Kak Dahlia dan Kak Dayah yang menghulurkan kredit korang untuk hantar mesej raya kat aku. HAA. Syg korang semua. Tahun dpn anta lagi tau. HAA

" SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN "

ikhlas dari Bulbul Marcello dan sekeluarga.

No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!