churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

classmate open fasting day ;

( adah dan atirah yang sangat HAPPY ! )

" EX - CLASSMATE OPEN FASTING DAY " ;
Date : 27.08.2010
Venue : Pizza Hut Jusco Cheras Selatan
Bersama ;
Adah Hashim, Athirah Archuleta, Amirul Ariff, Effendi Ikhmal, Syahmi Amira dan Kamal

mereka mereka yang turut menjayakan Majlis Berbuka Puasa Bersama Ex Classmate ;

Ya, sesudahnya buka puasa, so pe lagi, MELANTAKlah. MAKAN, MAKAN

Bersama Effendi Ikhmal dan Adah Hashim. Mereka peminat saya. Bukan Adah Hashim. HAA


Si Amirul Ariff yang rakus ( LAPAR ) sehingga garfu pun die nak sental. HAA. Saya cool je.

Yeh, mereka nak bergambar dgn saya. Saya SANGAT heppy ! HAA

Lepas berbuka kteorg terus balik, BTW ;

Adah Hashim thanks because mai dari Pahang
Amirul Ariff thanks because mai dari Johor
Effendi Ikhmal thanks because mai dari Port Dickson
Syahmi Amira thanks because join sama
Kamal thanks because sudi datang walaupun tengah bekerja
Bulbul Marcello thanks because anda PERIAH MAJLIS. HAA

Harap bulan puasa tahun depan, dapat buka ramai - ramai. Inginkan sangat EX satu kelas 5 dedikasi batch 2009, dapat join. I miss all of you !

2 comments:

pape je said...

siot kaw. name aku xde ke? haha.

adah said...

cehs, ko jeles sebab dorang sume peminat aku. hahaha

Bulbul Marcello Official Blog!