churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

teringat zaman sewaktu aku bergelar BABY ;

17 tahun aku melihat bumi ini. Pelbagai perubahan yang dpt ku rasakan dlm pelbagai aspek. Bermula drpd ku kecil sehinggalah ke usia ku sekarang ini. Namun, zaman kanak -kanak adalah salah satu zaman yang tidak dapat dilupakan. Rasanya rindu dgn saat ini ;
Lahirnya seorang insan yg bergelar Hasbullah Bin Hamlan atau dikenali sebagai
Abul / Bulbul Marcello pada 09.03.1992


Di saat ibu mendukung aku, melayan kerenah aku, memberi makan yg secukupnya. Ayah dan ibu jasamu akan ku hargai.

Adik beradik yg sentiasa memberi sokongan antara satu sama lain .

To all Hamlan and Shidah family ;

Siti Hajar
Hud
Muazam Shah
Hasbullah
Al-qullia
Basri
Hafizuddin
Nur Hidayah


aku ;
"SAYANG KORANG "



2 comments:

munmun said...

hasbullah hamlan (:

Anonymous said...

dimana siti hajar???

Bulbul Marcello Official Blog!