churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

meet YOU Daus ;

ish, mamat ini sibuk ajak aku g sekolah rendah, tempat belajar aku sejak dari azali lagi nie. Ktenye, jom la lepaklepak. Bile lagi nk g sekolah sendiri an. Nasib baik, aku pikir 5 tahun aku x lepak ngn die. so aku g la. Mentang-mentang umah die dekat ngn sekolah, sng la ajak aku lepak kat skolah an. So pg 19.01.2010 tu aku g la ngan seorg "alien" nie. Dah die nak ikut cmne an. Die nk gak tgk sekolah aku yg xde indah mana pun, cume dekat ngan pusat bandar je. Smpai-sampai je aku sms ayah aku kate aku dh ade kt dpn sekolah. Yela ayah aku an cikgu kat sekolah aku belajar tu. N after that, jumpe Daus and ayah aku ajak minum kat kantin. Tgah minum minum, borak borak tetibe ;
"ko nie pehal? Ko tunggu ko nanti kat luar !"

ayt something like that la;
Sebenarnye aku x dgr pun, tp lebih kurg mcm tu la. ahaha

Rupe rupe nye, dak sek menengah gaduh. Melayu gaduh dgn India. Memang perkauman tul lah dorg nie. Bkan nk ikut, tema 1 Malayasia tu. Haha, mule-mule gaduh mulut je, lepas tu, kaki, tgn semua melayang. Aku n alien x-cited beb tgk. lepas tu beralih tempat sebaab karang x pasal2 kiteorg kena. Dah la, dorg tumbuk, sepak terajang dkat ngn meja kiteorg. Kalo kena aku time tu, memang aku simbah Air Milo plus aku ketuk guna cawan kat dorg je. Yg kecian, cikgu dtg leraikan pun, dorg still gaduh. Fuhh, bak kate alien. Pengalaman pertama beb dpt gk free show depan mate. No used tickets kot. Duduk tempat first class lagi. Hee. After a while, lerai la perselisihan tu. Aku rasa jd kes polis kot. Enta la. Thanks aw sebab buat acara pembukaan yang menarik perhatian bekas sekolah rendah nie. Haa

kantin sering menjadi tempat percaturan mereka bergaduh, bpk aku kate la. Hee


Nasib bek bpk aku ad, selamat la siket. Tp bpk aku buat bodoh je, buat mcm xde benda berlaku. Yela,karang masuk campur laen pulak jd. Lepas dorg gaduh, semua org masuk kelas, ayah aku pun borak la ngan Daus. Aku n alien dengar je la. Kul 11 tu, ayh aku ade kelas, kiteorg pun round2 la kawasan sekolah. Nothing change pon, lepas tu decide nak g mana la nie. Last2 g pondok, lepak plus borak dgn Daus, die sibuk nak usha majalah sek. hee. Btw, kecian alien, die senyap je mcm tgh menggunakan profile "Silent" cm kat handphone aw. Haha, maybe segan la kot. Maaf la ko busan aw alien ikut aku, hee.


mercu tanda sekolah yang masih utuh ! Hidup LA SALLE ! ahaha

Borak punya borak, tgk tgk dh jam 1 ptg, dak sekolah dah nak pulang. So, kiteorg pun lepak la surau, sementara tunggu bpk aku nk balik an. Ingatkan ayah aku ajk balik, rupenya ajak mkn dulu. Aku ajk Daus ngn alien tp dorg tak nak. Segan konon. Tolak rezeki la ko, kecian la kat aku yg perut tgh keroncong nie, hee. Dah la, ank si Ismail nie bajet. Kdgkdg menyampah ngan die oh. Nak je sepak time tu, tp xpe sebab die kawan aku yg lame dh x jumpe. Haha

Disaat menunggu bpk ku untuk pulang, sempat gak aku pusing berlatarkan mercu tanda skolah. Hee

Mule-mule Daus dah nk balik dh. Tp aku kate tunggu dan tunggu. Die kate die nk balik ngan kawan je. Dah la kencing aku. Menipu je. Haa. Btw, lps beberapa minit tu bpk aku pun turun dr pejabat die. Urmm, nak balik dh nie. Kecian kau Daus, pas nie, bile dpt gelak ketawa, gurau ngn ko lg an, hee. Yg alien tumpang aku balik
Sempat bergambar ngan si Firdaus anak Ismail ini. We hot babe ! Haa


DAUS thanks ajak aku g sek rendah, g mengimbas detik-detik waktu kte sekolah situ aw. Aku pindah pun ade sebab weyh, bukan aku jadi "Pengkhianat
" sekolah. Hee


Current mood
; Hepy cuz ade gak junior yang dah sekolah menengah kenal aku. I feel PROUD ! ahaha



No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!