churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

Jemputan Mai Makan Ke Rumah Cikgu Madzirah

Tepat pukul 01.46 pagy ( hari Rabu ), tetibe je dpt mesej dari Cikgu Madzirah mengatakan bahawa esok die ade buat makan-makan. Ajaklah aqilah, emy , adly n debot. That’s time aku tak tido lagy. So decide la nak pergy ke tak. Dah la x de transport, so how nak g an. Better aku tunggu ary esok plan ngan aqila ke, emy ke, aizat ke, adly ke, debot.


Keesokan pagynye ;

Dah bangun, tgktgk ade mcj forward dr aqila. Mesej yg sama aku dpt dr cikgu Mazdirah la. Makan-makan tu mula pukul 11. Bincang punye bincg mule-mula nk g nek teksy , ajak emy sekaly coz aizat x de die balik kg. Tetibe dpt last mcj dari aqila kate nek kereta. So just g umh qila je la.


Setelah beberapa minit menaiki kenderaan empat roda ke Taman Sutera ;


Sesampai je kat umah cikgu, Cikgu Zack buka pintu pagar n pas aku masuk tu, tetibe je Sarah ( gambar di ats ) sibuk tarik aku suh men kat atas. Yela semalam punye semalam aku lyn die kat sekolah, so die kenal la aku an. Haha, Cikgu Zack ngan Cikgu Asdila sibuk gelak gelak ckp pdn muke la, cmcm la. Aku peduly pe, dah Sarah nak men ngan aku. Haha.


Ramai gak la yang dtg, misalnya kamal, azmi, syed, ikhmal, budu, wafy ( geng dtg awal )

Aku, aqila, emy ( geng kedua yg dtg )

Aidil and debot n adly ( geng ketiga yang dtg )

Adahgemok ! ( Last sekaly dtg )

Geng guru ;

Cikgu Salwani

Cikgu Azdila

Cikgu Zack


Dtg-dtg je cikgu ajak makan. Mulamula aku rileks je dulu, maen ngan Sarah semua pastu baru makan. Makan nasy lemak mulamula, pastu mkan spagethy. Wah, sedap ! Panday cikgu masak.


Sesy mkn memakan. Haha


Setelah perut semua penuh, mereka berehat-rehat sambil berckp-ckp. Topik perbualan aku x taw la pulak ! Haha. Aku tetap sibuk melayan si Sarah tu, g men ikan kat luar umah la. Mcmmcm tp syok : )

Pas dah abis semua, sajewsajew wat ciket photoshoot kat umah cikgu kteorg ney ;


Photoshoot pertama ;


Photoshoot kedua ;


Photoshoot ketiga ;



Lastly photoshoot with teacher Madzirah ;


After that, kteorg semua pun balik lah. Tak kan nak duk kat situ lame sgt an. Haha, naseb bek Cikgu Zack hantar kan taw. Kalo x, xtaw nak balik nek pe. Thankz cikgu Zack, Thankz cikgu Madzirah sebab panggil kteorg jemput dtg mkan kat rumah. Kami sentiasa mengigaty cikgu la.


* Spagethy sedap plus nasy lemak pun sedap. Mekaseh cikgu Mazdirah. Taun dpn ajak lagy ye.


No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!