churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

Apabila sekelas setelah MERDEKA !



Agak-agak ape yang dorg buat ? cuba korg guess ciket ? adakah dorg men tepung ? men congkak ? men ape ape je ? Haha, tp kiteorg bukan begitu. Kteorg enjoy bersama –sama sekelas keluar berjalan bersama-sama untuk meraikan kejayaan setelah berusaha menjawab peperiksaan SPM 2009. Kiteorg keluar bersama-sama untuk ke Mines Wonderland. Sajew-sajew berjalan ; Naseb bek dak-dak kelas sporting gile, nak juga meraikan. Thankz la korg. Ilysm


Bersama-sama cikgucikgu SMKCJ buat kaly terakhir ;


Plan bersama-sama untuk menaiki bas untuk ke Mines Wonderland. Agak penat menunggu sehingga menjady sebegini ;


Semua orang duduk berkelompok. Bak kate Monica , mcm taik dainosur. Haha, Ade yg sibuk membarkar slip peperiksaan, ade yang sibuk menconnteng baju, ade yang sibuk bercakap , gara gara menunggu pakcik bas Rapid membawa bas nya ke CJ untuk mengambil pelajar-pelajar yang nak pergy enjoy nie. Setelah beberapa jam menunggu, semua amek kata sepakat kate nak jalan kaky ke Impian Ehsan. Senang sikit nak ambil bas. Pejal kate x payah. Tunggu. Dorg jln je termasuk aku sekaly ikut. Haha, x kan aku nak tinggl kot !


Mereka berjalan smbil posing dan ;

Yes ! Rapid dah mary. Ke mary ko rapid, penat menunggu taw ! Lega dapat merasai air-cond Rapid yg harga RM 1.00 tuh ! Haha


Sudah smpai pun mines. Letih gak lame menunggu. Tapy ramai-ramai x rase pape pun, sebab nak have fun kan. sampai-sampai je terus g solat n pastu g mkan. Yela perut dah keroncong bagaikan dicucuk dengan garpu taw dengan kehausan yang kian melanda mengakibatkan tekak kekeringan bagaikan musim kemarau, AMEK ko bahasa sastera keluar. Haha


Lepas makan tuh, ramai – ramai plan nak g tempat mainan. Nak g release tension. Sajewsajew sahaje. Best gak pergy sini, Dapat gak gelak ketawa tgk gelagat kawan-kawan yang agak kelakar.


Mereka agak tekun bermain game tu, terutamanya geng SPBT tuh, lagylagy si nana tu, men game tembaktembak sampai melompat lompat. Kalo korg ade mesty tergelak punye la. Haha. Sekali imbas video yang aku rakam, tergelak-gelak aku. Maklumlah, dah berapa bulan x gelak, melompat cm tu kan. Haha


Yang aku plak, sibuk mengambil gambar

* sebenarnye aku saje je promosy patung-patung kat dalam tu. Atyrah sibuk je nak join sekaly aku promosy patung tu an. Haha


Aksy-aksy pelajar-pelajar lepasan SPM ! bergelak ketawa bersama-sama, memg hilang tension la


Jum men tumbuktumbuk muke ;


Mangsa : Amirul Ariff Bin Amin- Triple A !


Pelepas Geram ;

Kamarudin

Zulhelmi

Syed


gile mereka bertiga nie. Memg lepas geram gile tumbuk muke si Triple A tuh. Tapy bukan tumbuk betul-betul la, kalo betul-betul memg idung,mata,gigy,mulut anak amin tu terabur la. Haha

Aku pun test test je pakai bendalah tu ;


Ade brany ke nak gaduh ngan aku ? Haha

Aku lawan bendalah ney ngan amira . Haha , besh men nie. Tp kecian kat myra die kecundang, kalah gak die ngan aku * Pdn muke ko myra, aku bangga aku menang. Haha

Aku menang 4-0 taw. Ape la ko dpt telo ayam je. Haha

Setelah dah busan maen game ;

Kteorg g amek gambar plak ramai-ramai dekat splash park yang kat atas tu. Tempat baru agaknye. Kiteorg peduly pe ,janjy kteorg dapat mek pic ramai-ramai. Yg security gate, si pakistan berbulu tuh sibuk nak halau kte pergy tempat laen la, kecoh gile, tapy akhirnya dapat gak ; Nak tgk


Dah puas kat luar sambung kat dlm pulak ;


Kami membuat aksy kaki menjady pendek. ?? pelik kan. Sajewsajew je. Memg lawak saasaat ney


Setelah berjam-jam di Mines akhirnya kiteorg pun pulg. penat gile nak tunggu bas. Berjam-jam plak tuh. Geram gile tahap kambing taw.


Muke-muke mereka berposing termasuk aku sekaly. Haha. Yela dary tunggu bas yg berjam-jam elok amek gmbar, kan best. X buang masa langsung taw. Haha

Tunggu punye tunggu, dtg pun ko wahai bas mini . Haha, naek je la, kalo x nak balik naik ape ? ade bpk ko nak amek ke ? naek punye naek benty kat tgh jln raya n jln kt jln shortcut yg banyak anjing, jln seram, dan jln x rata.


Dan setelah beberapa langkah nak smpai kat jln besar ...........

Abis tepung, telor melayang kat ats bdn, kepala ko qila. Pdn muke, ketebulan time tuh bufday die. Memang perang tepung la, naseb bek aku lary, kalo x busuk baju, suar aku. Haha

* thank adah support telo 10 biji, pasty ko kena mara ngan mak ko an. Haha


Align Left

Mangsa keadaan tepung, telo semuanya bertempiaran seolah-olah melarikan diry daripada serangan musuh. Haha




Si ikhmal sibuk memberi bahasa isyarat supaya hentikan pembalingan telo, tepung itu tetapy ;



Org yang baru je dtg seperty emy dan debot terkena juga. Kecian dorg lagy lagy si debot tuh. Bertepek telo ats kepala die, aqila aku tgk dh mcm kek yg nak masuk oven je. Haha. Nseb bek ad paip free yg ade kat fase 7 ney, dpt la dorg bersihkan pape yg patut kan. Haha.

Weyh aqila , heppy bufday yg ke sweet 17. Pdn muke ko , ko ingat bufday ko leh terlepas ke ? Selalu buat org waktu bufday an , sekrg baru ko rase ape yg aku kena 09.03.09 ary tu an. Haha

Anyway , walaupun last day bersama ngan dak dak kelas,

namun kenangan tetap ade di haty bersama-sama dorg.


5 Dedikasi ILYSM : )


No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!