churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

Aku Merdeka La Weyh

Kisah 07 Disember 2009


Paper exam makin lama, makin cepat je nak abis. ! Sedar x sedar dah nak abis pun paper SPM 09 tahun nie. Wah begitu menabjubkan ! Haha, gembira tahap ” ayam ” la aku ! Tapi Merdeka selama 3 bulan je la. Pastu keluar result’s. Sebenarnye, saje je nak share ngan korg suasana semasa SPM. I-allah, korg akan menghadapy nye seperti mana aku hadapinya. Haha, meh aku tunjuk gambar-gambar calon - calon SPM yang nak g berperang ;


Sebelum naek ke dewan peperiksaan. Kena beratur la, baca doa la. Kena basuh tgn la, bg topeng ” percuma ” la. Haha


Pelajar cemerlang sekolah SMKCJ, Yew Sheng Qian dalam perjalanan nak pergy berperang. Haha, x de la. Nie nak naek kat dewan peperiksaan

Nervous ! Gementar de amore semua ada. Nie waktu sebelum masuk dewan peperiksaan. Bergembira sebelum menjawab, x pe kan ? Haha



Nie la dewan peperiksaan kiteorg, sebenarnye, x de ciri-ciri dewan pun la weyh ! Haha. Sajew-sajew je mek gambar bilik peperiksaan ney, x sedar tetibe dapat gmbr pengawas tuh ! Haha, bukan disengajakan ye !

* thank kat abby sebab cury-cury amek ! Haha


Setelah paper objektif, abis dibulat-bulatkan oleh aku. Aku pun merayap la, sana situ. Agak mls nak bace buku kot tuk paper dua. So, aku g merayau, mek gmbr ngan kawan-kawan

* atyrah dan abby rakan membacaku yg bajet-bajet bace ! Haha


Keadaan terlalu bising, dan aku menyuruh mereka-mereka diam ! Haha, x de la, saje je ney,

* abby cakap ini muka, mcm muke stim ???. Haha , abby ngong, ngeng


Selepas Dua Jam Di Dalam Bilik Peperiksaan ;


MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

Laungan sepuluh kaly sebab untk 10 subjek SPM yang aku amek ! Haha

Best giler, giler, giler


Wah ! Wah ! Kini aku bersama rakan-rakan yang ade yg sudah merdeka dan hampir-hampir menempuh kemerdekaan. Haha ! Seronok gile saat-saat beginy, Nak tgk lagy dasyhat ;


Si ketua pengawas kite tuh, Aizat ! sibuk men conteng-conteng baju. Aku merupakan salah seorg yg conteng baju die. Haha, besh besh taw !

* Bangga dapat tandatangan baju rakan-rakan ! Macam artis plak


Last day, ambil gmbr di kawasan sekitar sekolah, bersama para rakan rakan seperjuangan. Sedih gile apabila saat begini !

* Excited ambil gmbr ramai-ramai


Sayang gile nak tinggalkan sekolah ney duh ! dah lima tahun sekolah kat sini, tp terasa cm dah berpuluh puluh tahun.

SMKCJ ilysm la . Sekolah terhebat, hebat’s kot !


No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!