churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

graduation ! graduation !


Majlis Graduasi SMK Cheras Jaya SMKCJ Kali Ke-7

Bermulanya pada 24.10.2009 berlangsngnya majlis graduasi SMK Cheras Jaya Kali Ke-7 yang bertujuan untuk memberi semangat kepada para pelajar tingkatan 5 seperti saya,saya untuk berjuang demi SPM tercintax.
Majlis ini merupakan salah satu majlis yang ditu
nggu-tunggu ;
memg syok abis ;
majlis bermula seawal jam 8.30 pagi kut.
sampaisampai terus menuju ke belakang dewan tuwk mengambil jubah.
sebab aku merupakan sidang pertama..so that kena la awal ; sebab acara mula cepat


abg ketua pelajar kte sedang sibuk mem pin pin kan jubah tu.takut terlondeh sana terlondeh sini kan.haha

setelah beberapa minit, akhirnya siap la saya berjubah.haha



oke x ? haha, x nampak tgn kan ?haha
lepas dah abis siapsiap ney,kena masuk dewan,dgr suma
membebel mcmmcm.
so,elok kite dengar je la eyh bak kata cikgu latifah " sorry , camera is not allowed k " no photography waktu acara ngah mula,haha

dah abis membebelbebel, mula la penyampaian sijil k
epada graduan Sidang 1
menakutkan kot.dah la pentas tu besar yan
g amat
Pengarah Urusan GMI kot yg samp
aikan.
betapa bangganya aku ! ahaha
dah sudah sume tuh, kena g belakang, bagi
jubah kat Sidang 2.
kteorg tgk je la persembahan yang ade k
at depan.
lagu pe ntah dorg nyanyi..haha so, better lyn je.. kteorg x hirau kan pun, just wat hal s
endiry je.
dah abis sume tu, amek la pic, besh do
wh ;
nie pic ngan dak-dak kelas 5 Dedikasi 09 ;
sehary bersama peminat ;
atyra,adah dan abby dan rabia

sehary bersama peminat ;
aini, alifah,amalina
peminat ;
noraini, amalina dan alifa

sehary bersama peminat ;
amira
APAN, sue , any dan aslina

sehary bersama peminat ;
adiba , fatihah, radiyah dan mea melda

sehary bersama peminat ;
marl , monica dan pejal

dengan para pendidik pula ;


mama akaun ;
cik mahiran bt husin


mama bahasa inggeris ;
Pn. Hayati Bt Ahmad

mama bahasa melayu ;
Pn. Sabariah Bt Maaruf

mama ekonomi ;
Pn. Mazlina Bt Ali

mama bekas cikgu math f3 ;
Pn. Rashidah yusof


mama yang paling sporting ;
Pn. Suzana Bt Mohamad



sesunguhnya majlis seperty ini memg bererti bg ak.leps ney,dah xde lagi,
majlis cm ney tgu la naty mask U,bru lewh terima segulung sijil lg.
so,hargailah setiap detik itu..sampai di sini saja.
p/s; sory kpd sesape yg gambarnye xde.xsempat nk upload.ad masa upload eyh.,


"graduasy dah abis,so geng geng SPM 09 jum kte perang tuk masa dpn,sementara masih ada"



*nervous dowh wak2 mek sijil tu.haha

No comments:

Bulbul Marcello Official Blog!