churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

photoshoot adik-adikku : )

haha.weyh gue x de keje so aku pon wat la photoshoot kat adik2 aku nie.sajew test je..jom la tgk la : )
tema ;hari raya
tema ; biru-biruan


tema ; puteri salju merah's



ini saja la yg aku sempat wat photoshoot.terima kasih la kat adx2 aku sebab jd "model"aku.nak jd "model"aku,jom r.haha

4 comments:

ain said...

so sweet ,

munir munmun :) said...

oh ni lah gamba2 tuh ea? hehe. cumils sanad sanad lah ;D

cadbury kids said...

gmbar ni yg kaw ckp tuh ek.
sengal je abul ni. haha.
comel adk kaw.

mybubuyaya said...

ahaha.bulbul xde kje uh.
nti ak pla jd role model ko eh?

Bulbul Marcello Official Blog!