churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

ianya KEMBALI

agak berkurun lamanya,aku x amik gamba saiz passpord.pas2 tetiba je teacher Harbans nak gambar saiz passpord..katenye,nak letak dlm majalah..yelah aku kan Ketua Sidang Redaksi 09,so terpaksa lah nak tak nak pon,kena bg gmbr,,nie la hasilnya,,oleh kerana agak lama,x amek gmbar formal nie,abis org kat kedai gmba 2,suh aku gerak sini cket..sana cket..haha..kelakar...nie la hasilnya ;

saat yg menarik plus kelakar waktu photoshoot nie..
* mungkin gmbar ini huduh!haha

2 comments:

munirashafiqa said...

different lah ;))

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bulbul Marcello Official Blog!