churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

holiday bersama rakan di sungai lubuk manggis





cuti sekolah dah mula,so pe lagi,let's enjoy la..haha..bajet dowh,x sedar diri ke,yg aku nak nie nak SPM!haha..xpi x pe,kteorg g nie pon sajew je,nak menghidup udara segar+release tension sebelum nak exam an..
gambar nie,sebelum kteorg pegi,kteorg nak bas rapid,yg g aku,myra,nana.qila.atikah,fara n emy je.
dak2 kelaskteorg gak yg pegi..kteorg ajak dak len dowg x nak ikut,buzy d
gn hal masing-masing
yes! kami telah tiba,dan kami telah ditipu oleh pak cik yg gondol+buncit tu (haha) sengal punye pak cik bas,die
tanye kteorg nak g mana,pas2 kteorg suma blur,kteorg ckp la nak g pangsun
,pas2 die kate nie la pangsun..last2

kteorg turun,upenye2 tempat 2 lubuk manggis..banggang tuwl,terpaksa la kteorg
berjalan kaki ke ats

cket,sebab tempat 2 ramai sangat owg la,x selesa..haah



ar,ar,sempat posing lagi 2.haa
yes! seronoknya..dapat mandi sungai,dah lame x rasa mandi sungai owh..rindu plak..dah la sejuk.best plak tu

sempat agi aku men baling2 air..haa..tengok 2,sempat men gambar lagi kat dlm air..haa.sory qila,tikah n

nana xde,,dorg malu kowt n
ak bergmbar.haaa
nie la yg paling besh!shockwave nie..haha.memg aku tergila2 men benda nie,haa.besh siot!rugi..mula2 aku try sowg,pas2 kawan2 yg len ikut! haa.btw,wak2 ngah men bendalah nie,ade kawan aku nie hampir2 lemas.naseb bek selamat aw..aku jadi hero,penat aku berenang.haa
setelah beberapa jam berada kat sane,kteorg pon pulg la,xthan nak tunggu lama2,sebab lapar
sgt,so that kteorg pon balik n makan kat JUSCO
.

berhenti makan di JUSCO : ) lapar


lalal,setelah beberapa jam berendam,lapa rasanya,dah la tempat yg kteorg g tu,xde owg jual makanan
langsung..sebenarnya kteorg plan,pas abis mandi 2,nak g cari mkanan,kuar2 je,ade bas masuk.so pe lagi.
naekla.kang tunggu,lame plak nak baliknye..so,singgah JUSCO an makn!haa



kerana kekenyangan kami pon jadi la senget! haa.sume cm owg x betol je..makan aiskrim pon nak posing.haa

p/s : jadi hero menyelamatkan owg ( poyo je) haa..

3 comments:

munira said...

hero ? haha.
funny + best :))

luisa said...

aku penah pegi dua kali tak kecoh pon .
haha

qila said...

bkn aq malu nk tngkap gmbr...
aq kn photographer ko....
cm new aq nk jd model skali...
hahaha memandai jew ckp aq malu

Bulbul Marcello Official Blog!