churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

seminggu yang penat..


ceritanya,bermula begini..aduhh,seminggu nie memg penat gle "vavi"la.. mana x de,dah la cbuk dengan pertandingan karnival kerjaya tuwh..nak kena wat dokumentasi la,power point lagi..sampaikan satu ari 2,aku n aizat xtidow semata2 nak siapkan buku dokumentasi..tak abis bwat kat sek,kteorag sambung kat rumah cikgu azita.sebelum aku masuk pertandingan nie,aku g kem pengawas kat pord dickson..fuhh,kem nie la satu-satu nye kem yang aku x penah pegi..ko bayangkan sampai-sampai je kat sana dah kena denda..denda berguling-guling dlm lumpur plak 2..ishh..koto an,abis baju sek aku..tp nak wat cm ne,ikuwt je la..abis je kem nie,terus sambung wat eksplorasi alam kerjaya ( e.a.k ) mana x penat..sampaikan keje sek pown aku x wat..sampai ckgu kate kat aku " hasbullah,kurgkan cket aktiviti-aktiviti luar ".dalam ati aku, aku cakap " bukan saya nak pown, tp dah dipilih nak wat cm ne "..ouchh..

3 comments:

ieLa @ chayuntx ! ! said...

cian abul y0wk ...
hha ... kene lumpur ?
abg ite p0wn cte ...
cian cume ~

ieLa @ chayuntx ! ! said...

tw ta cane na f0ll0w web kak munirah ??

munira said...

ciannye sygku sorg ney , :D

Bulbul Marcello Official Blog!