churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

owh.teringat sekolah rendahku



SK LA SALLE ( 1) BRICKFIELDS, KUALA LUMPUR menjadi sekolah rendahku selama aku darjah 1 sehingga la darjah enam..sekolah ini amat bererti bagiku kerana banyak pengalaman yg aku lalui.walaupown, sewaktu itu,aku masih di alam kebudakkan tetapi pada msa sekarg ini menjadi salah satu sejarah yg diingati oleh aku.

teringat kawasan sekeliling SKLSB ( 1 )
tapak perhimpunan yg menjadi tempat setiap pagi pelajar berkumpul
padang sekolah yg menjadi tempat kami bermain berkejaran,tempat kami berlatih tuwk aktiviti sukan..fuhh,nikmat kerana padang ini luas.
kadangkala, teringat wak2 sukan tahunan sek, maen sini-sana..ya allah, nikmatnye.
.
makan!makan! teringat plak.wak2 sek rendah kat sini, wak2 rehat je cm dak yg ilg akal. lari sini sana, semata-mata nak makan.besh time 2, dapat mkn ngan kwn2.memekak sini sana kat kantin, biasa larh kanak-kanak an.
ade 2, mak kawan aku siap dtg, jage mkn anknye, biasa larh anak manje an,selalunye, kadg2 aku order je ngan kwn mak aku 2, sebb dah kenal an..

teringat bilik darjah



ini larh kelas aku, aku teringt kelas nie, kerana memorinya.sebab kelas nie la, kelas terakhir yg aku duduk, dan x kan dudk lagi tuwk selama-lamanya.
nie la,tempat duduk aku sewktu darjah enam!

teringat cikgu sekolahcikgu2, terima kasih kerana mendidik saya sehingga kini. sehingga kini saya kenang jasa-jasa cikgu SKLSB ( 1 ).walaupown, banyak rintihan atau dugaan yg dihadapi tuwk mengajar kteorg, tetapi cikgu x jemu.cikgu tetap teruskan.cikgu SKLSB ( 1 ) memg besh!

rinduw same KFC Brickfields

unik an!dah la sek aku nie, dpn KFC.memg besh!pas abis sek je, meti g.haa,mintx duet kat ayh aku.terus g.seng je, cuz dpn sek aku nie ade jambatan.so seng la.keselamatn pown terjamin! nie la slah satu kemudahan yg ade.7eleven pown ade.pe, besh



sekali kte teringat perkara 2, selama-lamanya kita akan ingat.macm sek nie la, ia sangt beerti bg aku.mungkin aku sorg je yg taw!SKLSB ( 1 ) tetap dihati ku walaupun setelah 5 tahun aku tinggalkannya. syg SKLSB ( 1 )

2 comments:

Anonymous said...

tq 4 ur writing and appreciating la salle brickfields,though i wasn't teach u that time but i feel proud of it. lsb1 teacher.. kawan ayah ngko lerrr...

a,b,u,l said...

sapekah gerangan ?

Bulbul Marcello Official Blog!