churp churp

Dah Daftar Churp Churp? ANDA BERMINAT? KLIK gambar di bawah untuk maklumat selanjutnya. Siapa KLIK dia baik :D

LIKE ME HERE!

LIKE, LIKE, LIKE here

Eh, tinggalkan blog kau kat sini!

Tinggalkan link blog anda di sini.

camping pengawas 2009


fuhh,kem pengawas sesi 09 telah bermula.kem nie kteorg wat kat Pasir Panjang,
Pord Dickson.
tengok larh flow perkhemahan nie
sebelum memulakan perjalanan ke tempat kem
setelah tiba di tempat kem dan diberi taklimatpada mulanya kam i bersuka ria,bermain sini sana, melompat sini sana, ketawa sini sana
tetapi, setelah beberapa minit....
kami menjadi KERBAU YANG BERKUBANG!tengoklarh, gara-gara mulut seorang pengawas yang agak kurang garam cket, abis kami satu pasukan PENGAWAS SMKCJ mandi lumpur.
pesanan di sini, jagalah mulut anda!
sebelum dimasukkan ke dalam lumpur nie, kteorg kne pumping kat jalan raya yang tengah panas tu, kena genggam tgn plak 2, bayangkanla, betapa panasnye..dan peritnya..

tengoklarh,gambar aku n teman2 berkubang bersama-sama

tengok, nak bentang pown, dalam keadaan kesejukan.
dah la, muka aku jadi ketat, gara-gara lumpur yg melekat kat muka aku 2,fuhh,bau nye nyaman
koto satu badan, sampai masuk kedalam telinga,
tapi best gak, maklumlah..kat cj mana ade lumpur an,
xbole nak guling-guling.haa

di sebalik malam :
setelah abis solat isyak,kami dak2 lelaki g la tukar kasut kat dorm,
pas2 sampai2 kat gelanggang, dak-dak laen dah kena denda.
suma kena angkat tgn.depa plak 2,,lama la gak..aku sampai2 dah cuak,dah la lambat..
yang consultant 2 keje nak maki hamun owg je.ingt kteorg nie binatang ke!!
balik kat cite td, mana2 dak yg lambat, abis kna rendam kat dalam laut.kul 12malam plak 2..
dah la ,baju yg aku pkai 2, baru..kasut satu lagi dah la basah..
dah kna rendam, die suh guling2 kat pasir..sabaq je la..dah abis 2, g kat gelanggang..
sampai2 kat gelanggang 2, die suwh, kteorg suma pengawas lompat bintang tanpa henti.
fuck la wei!sakit aw kaki aku!memg cm vavi's..
aku dengan rela atinya, x wat pown.mampus la,kang mati anak owg, ade ke consultant 2 nak tanggung!
puas ati aku!
meh-meh men rakit sama..
best!best wat rakit nie,wat sakit tgn aku jewh..haa.tp bile dah sampai kat laut 2, sonok je,,
aman n tenang..dah la kteorg wat rakit kampung..haa
so, sesape yg nak balek THAILAND tu,lewh la eh, wat rakit cm nie.
yes!yes!kem dah nak berakhir!aku udah penat!bajuku telah koto!kesengalan ototku membuatkanku tidak selesa.naseb bek taun nie taun akhir aku memegang jawatan PENGAWAS.
nie merupakan tatapan terakhir ku, dapat gak aku mewakili kumpulan ku ke depan tuwk mengambil sedikit cenderahati daripada pihak pengurusan Brindley Camping Training.tq yarh


sijil merupakan aset terpenting worh!!
dah.sampai disini sahaja larh.aku puwn dah penat ingat balik pasal kem pengawas nie
tapi sebelum tu, aku ucapkan terima kasih kat cikgu Pengawas SMKCJ 09,kerana bagi kteorg tempat kem yang bagus, ajaq kteorg jadi pengawas yang berkualiti dan ubah sikap kteorg.
sesungguhnya, kteorg nie, bukannya sempurna sangat..mintx maap kerana terkasaq bahasa

4 comments:

munira said...

lawak2 :D

A.Daniel said...

haha,selamat aku lari dari korang
hehehe

ieLa @ chayuntx ! ! said...

waa. dgr cm besh je. xD

Anonymous said...

mememng kejam pun isma tu.. benci ak.. BENCI!!!! bANGANG!!

Bulbul Marcello Official Blog!